سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: کمیته تحقیقات بالینی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با هدف ترویج فرهنگ درمان مبتنی بر شواهد بیمارستان و اجرای معیار اثربخشی بالینی راه اندازی شد.

 
امیر عنبری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال گذشته در بین 850 مرکز درمانی کشور، یکی از  بیمارستان های برتر در حوزه حاکمیت بالینی شناخته شد که انجام پروژه فوق گام مهمی در اجرای هر چه بهتر حاکمیت بالینی بیمارستان است.
وی اظهار کرد: امیدواریم که با تلاش همکاران در امر درمان پژوهش محور، این طرح توسعه یافته و شاهد روزی باشیم که بیمارستان به یکی از قطب های تولید علم در حوزه علوم پزشکی تبدیل شود.
دکتر عنبری اضافه کرد: اولین جلسه کمیته تحقیقات بالینی با هدف آشنایی اعضاء در دی ماه سال گذشته برگزار و در دومین جلسه آن که در خرداد ماه سال جاری تشکیل شد، دو طرح پژوهشی این کمیته به تصویب رسید.
وی ادامه داد: با نهایی شدن یکی از طرح ها که مربوط به دکتر صدراله محرابی، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می باشد، روش جراحی خاصی در درمان سنگ های کلیه مورد بررسی قرار می گیرد که در صورت کسب نتیجه مثبت، این طرح پژوهشی در قالب یک روش درمان مبتنی بر شواهد تصویب شده و پس از معرفی به جامعه بهداشت و درمان کشور به نام ایشان ثبت می گردد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.