رئیس کمیته داژبال استان اصفهان گفت: از حدود دو ماه آینده به احتمال زیاد شاهد برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری رشته داژبال هستیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مینا نظری امروز در اصفهان اظهار داشت: کمیته داژبال استان اصفهان با برنامه‌ریزی‌های لازم برای جلب علاقه‌مندان رشته داژبال از تمام امکانات و توانمندی‌های خود استفاده می‌کند.

وی که کمیته‌اش زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان است با اشاره به باشگاه امیریه واقع در شهرک امیریه گفت: بانوان کمیته داژبال استان اصفهان روز‌های زوج از ساعت دو تا 3.30 دقیقه در این باشگاه تمرین‌‌های لازم را برای دست‌یابی به قله‌های پیروزی و سربلند شدن در میادین مسابقات انجام می‌دهند.

رئیس کمیته داژبال استان اصفهان با بیان اینکه باشگاه امیریه تنها برای بانوان قابل استفاده است، تاکید کرد: به دلیل اینکه آقایان در دوره مربی‌گری داژبال شرکت نکرده و عدم حد نصاب نمی‌توانند در این باشگاه فعالیت کنند.

وی در مورد اهداف کمیته داژبال استان اصفهان در سال 1391 به طرح استعدادیابی اشاره کرد و افزود: در صورت به حد نصاب رسیده ثبت‌نام‌های انجام شده، این کار از هفته آینده آغاز می‌شود.

نظری تاکید کرد: از حدود دو ماه آینده به احتمال زیاد شاهد برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری رشته داژبال هستیم.

وی در مورد تعداد ورزشکاران حرفه‌ای داژبال در استان اصفهان با اشاره به اینکه در شهرستان شهرضا تعداد 50 نفر ورزشکار حرفه‌ای در رشته داژبال مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: از این پس برنامه‌های بسیاری برای افزایش تعداد ورزشکاران فعال داژبال در شهر اصفهان نیز داریم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.