بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از تیم نفت تهران پیشنهاد بازی دارد گویا مسئولان این تیم بر تصمیم خود مبنی بر جذب وی بسیار پیگیر و خواهان خرید عسگری هستند.

وحید عسگری  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط باشگاه آلومینیوم نامشخص است از اینرو از یک هفته گذشته تمرینات آمادگی خود را به صورت انفرادی آغاز کرده ام و برای اینکه از فرم ایده آل و مطلوب خارج نشوم به صورت فردی و به تنهایی تمرین می کنم.

وی ادامه داد: با تیم آلومینیوم هرمزگان قرارداد 2 ساله امضا کرده ام از اینرو یک فصل دیگر باید در خدمت آلومینیوم باشم اما با توجه به شرایط بحران این تیم تمایلی به ادامه همکاری ندارم و خواهان جدایی هستم.

عسگری افزود: از باشگاه نفت تهران به صورت جدی پیشنهاد دارم و مسئولان این تیم بسیار خواهانم هستند تا با نفت تهران قرارداد امضا کنم اما متأسفانه مشکل رضایت نامه دارم و با توجه به قرارداد 2 ساله ام برای پیوستن به تیم نفت تهران و یا دیگر تیم ها نیاز به صدور رضایت نامه باشگاه دارم.

وی افزود: تاکنون مسئولان باشگاه آلومینیوم تمایلی به صدور رضایت نامه نداشته اند و به عنوان بازیکن این تیم در انتظار شرایط باشگاه آلومینیوم هرمزگان هستم که امیدوارم مشکلات موجود برطرف شود تا بازیکنان در آرامش تصمیم گیری کنند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار