نخستین جشنواره ملی انیمیشن و تیزر با موضوع آب، ارزش‌ها و تهدیدات به همت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی در سال آتی برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آب و فاضلاب کشور در جمع مدیران شهرستانی آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت آب در زندگی اظهار داشت: در این راستا جشنواره‌های مختلفی در سطح کشور با موضوع آب برگزار شده است.

احد جاودانی جشنواره شعر، هنرهای تجسمی و فیلم و عکس با موضوع آب را از مهم‌ترین جشنواره‌های برگزار شده با موضوع آب در سطح کشور دانست.

وی برگزاری نخستین جشنواره انیمیشن و تیزر با موضوع آب در خراسان‌جنوبی را گامی مهم در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و آشنا کردن مردم با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تأثیر رسانه در راستای بهینه‌سازی مصرف آب گفت: کارگاه‌های آموزشی به منظور درونی کردن فرهنگ بهینه مصرف آب در آحاد جامعه، کارگاه آموزشی مفاهیم آب و رسانه در دستور کار قرار گرفته که تاکنون در بیش از 10 استان برگزار شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی نیز در این نشست بر آمادگی کامل خراسان‌جنوبی برای برگزاری نخستین جشنواره انیمیشن و تیزر با موضوع آب در این استان تأکید کرد.

علی اکبر بسکابادی تاکید کرد: آب امروز موضوع و چالش اصلی کشور است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.