افرادی که با جعل اسناد و مدارك مالكيت ملك قصد فروش یک زمین بلاصاحب در منطقه باغستان كرج را داشتند سرانجام با تلاش پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

نوزدهم فروردین ماه سال جاری با وصول اطلاعاتی ، ماموران از انجام یک فقره زمین خواری به متراژ 1000 متر مربع و ارزش یک میلیارد تومان آگاه شدند و پلیس آگاهی استان البرز  نیز بلافاصله رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و پیگیری ها برای شناسایی متهمین و دستگیری آنان آغاز شد .
به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی ، سرهنگ حمید رضا گل صباحی در مورد این پرونده عنوان کرد: افرادي به نام های " مصطفي م "،  "حميد ن "  و  " مجيد ع"  ، پس از شناسايي زمینی به مساحت 1000 مترمربع در منطقه باغستان كرج كه به صورت بلاصاحب بوده است ، با جعل اسناد و مدارك مالكيت ملك ، قصد فروش آن را داشته اند كه به لحاظ مشكوك  شدن مسئول مربوطه در اداره ثبت اسناد و املاك به جعل بودن سند مالكيت ،این افراد متواري مي‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد : با تلاش شبانه‌روزي پليس آگاهی استان و با استفاده از شگردهای پلیسی ،نهایتا  يكي از متهمان دستگير و در ادامه نیزمتهمان دیگر با کنترل های نا محسوس  و  همچنین با راهنمايي و آموزش به متهم اول، دستگير شده و در بازجویی های فنی به جرم خود اعتراف نمودند .
متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که به دلیل فوت صاحب ملک و بلا استفاده بودن زمین از سال 53 تا کنون ، اقدام به جعل سند کردند و قصد داشتند که زمین مورد نظر را با استفاده از همین سند جعلی به فروش برسانند .
گل صباحی در پایان گفت : متهمان با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند تا دادگاه به جرم آنها رسیدگی و حکم مربوطه را صادر کند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار