مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برای پیروزی در جنگ نرم مقابل دشمنان باید از فرهنگ معصومین (ع) استفاده كنیم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'خسرو بیات ' یكشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار رضوی هفته فرهنگ رضوی استان سمنان افزود: برای حل مشكلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه باید با فرهنگ ائمه معصومین(ع) آشنا شویم و سیره معصومین را در زندگی عملیاتی كنیم.

وی افزود: باید به قرآن و نهج البلاغه تمسك كنیم و از این چشمه های پر نور معنوی به طور عملی و اجرایی بهره مند شویم.

بیات افزود: هفته فرهنگی رضوی در پی تاكیدهای رییس جمهور مبنی بر ضرورت ترویج نام و سیره حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و فرهنگ منور رضوی در جامعه و تصویب شورای سیاست گذاری دهمین جشنواره امام رضا (ع) به منظور جریان سازی فرهنگی و گسترش برنامه های مربوط به این فرهنگ غنی و بسیار ارزشمند در تمام روزهای سال و نیز عرضه آثار فاخر مرتبط با سیره امام هشتم (ع) برای اولین بار در 10 استان از جمله سمنان برگزار می شود.

به گفته وی، امسال برای نخستین بار، هفته فرهنگ رضوی در 10 استان كشور گرامی داشته می‏شود كه این هفته در استان همدان نیز برگزار می شود.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یاد آور شد: با استفاده از ظرفیت های هیات های مذهبی، مساجد، تشكل های فرهنگی، صدا و سیما و رسانه ها می توان عموم مردم را در امر هفته فرهنگ رضوی مشاركت داد.

هفته فرهنگی رضوی استان سمنان از 16 الی 22 خرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری كومش سمنان با اجرای برنامه های فرهنگی شهرستان ها و نمایشگاه آثار رضوی در حال برگزاری است./س
برچسب ها: پیروزی ، جنگ نرم ، معصومین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.