شهردار منطقه 2 تهران از بهره برداری فاز دوم بوستان نهج البلاغه تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: فعالیت های مربوط به احداث این فاز از بوستان بی وقفه و با نظارت دستگاه های ذی ربط در حال انجام است.

اسد فاضل در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  با بیان اینکه در حال انجام مراحل پایانی احداث فاز دوم بوستان نهج ابلاغه هستیم تاکید کرد: اقدامات ژئوتکنیک در تحکیم بستر زمین در بوستان نهج البلاغه به نحو مطلوبی انجام شده و احداث فاز دوم بوستان متفاوت از فاز اول صورت می گیرد.
وی با اشاره به برخی ویژگی های فاز دوم بوستان نهج ابلاغه اظهارداشت: با بهره برداری از این فاز ، گستره طولی این بوستان حدفاصل فرحزاد تا بلوار مرزداران به طول تقریبی سه کیلومتر خواهد رسید که مجموعا 100 هزار هکتار مساحت را در بر خواهد داشت.
شهردار منطقه دو تهران گفت: فاز دوم رود دره فرحزاد 65 هکتار مساحت داشته که این بخش 1200 متر طول ، 60 متر عمق و به طور متوسط 350 متر عرض دارد.
 
فاضل در خصوص احداث پی معلق در بوستان نهج البلاغه نیز اظهارداشت: هنوز مشکل معارضات با پارک پردیسان بر طرف نشده و دنبال حل موضوع برای احداث این پل معلق هستیم./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار