رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز در برخی از کشورهای خارجی خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حافظی در سیزدهمین مجمع خیران مدرسه‌ساز استان کردستان در سنندج گفت: در حال حاضر مجمع خیرین مدرسه‌ساز در امارات تشکیل شده و با کمک دولت مدرسه‌ای با عنوان "توحید" احداث و دانش‌آموزان ایرانی در آن مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: مجمع خیرین در شهرهای استانبول و چهار شهر آنکارا تشکیل شده و زمینه تشکیل این مجمع در انگلستان، کانادا و آمریکا هم فراهم خواهد شد.
حافظی اقدامات خیران مدرسه‌ساز را افتخاری برای ملت ایران خواند که موجب یک نوبته شدن مدارس در سطح کشور شده و زمینه آرامش دانش‌آموزان را فراهم کرده‌اند.
وی از مدرسه‌سازی به‌عنوان بستری برای ارتقای سطح علمی و رشد روزافزون تولیدات علمی نام برد و بر پیوستن سایر مردم به جمعیت خیرین مدرسه‌ساز کشور تاکید کرد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در ادامه گفت: 900 خیر مدرسه‌ساز عضو مجمع در خارج از کشور هستند که تاکنون 800 میلیارد ریال به امر مدرسه‌سازی در ایران اختصاص داده اند.
حافظی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 135 هزار نفر عضو مجمع خیرین مدرسه ساز کشور هستند، گفت: پیش بینی می شود12 میلیون دانش آموز در کشور به این مجمع افزوده شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.