شرکت شهرک هاي صنعتي استان قم نخستین دوره آموزشي بين الملل فروش و بازاريابي را 28 خرداد به مدت يک روز در قم برگزار مي کند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، مدير برنامه ريزي شرکت شهرکهاي صنعتي قم با اشاره به رويکرد سياستهاي کلي جمهوري اسلامي و وزارت صنعت معدن وتجارت در باره صادارت محوري در توليد کالاهاي ايراني، گفت : آشنايي سرمايه گذاران، توليد کنندگان و صاحبان صنايع با روشها، دوره ها و زبان تجارت بين الملل و بهره گيري از علوم و دانش روز و همچنين بهره گيري از زيان تجارت و صنعت در عرصه بين الملل برگزاری دوره هاي آموزشي این شرکت با گسترد ه بين المللي از هر زمان دیگری احساس مي شود.

مهندس آشتياني افزود: در اين دوره آموزشي تلاش می شود ضمن بهره گيري از توان و تخصص بخش خصوصي از اساتيد و تجربه صاحبنظران بين الملل و داخلي استفاده شود.

وي ادامه داد: سرمايه گذاران و مسوولان مرتبط «واحدهاي صنعتي مستقر در شهرکهاي صنعتي استان قم در اين دوره آموزشي شرکت مي کنند و از آموزشهاي مدير فروش کارخانه پورشه، مدير منابع انساني گوگل، مدير بازاريابي کارخانه بنز، رئيس دانشگاه MUEF سوئيس، مشاور عالي وزير علوم کشور بلژيک و دکتر الواني استفاده خواهند کرد .

اين دوره آموزشي که گواهي رسمي وزارت علوم و تحت ليسانس مرکز آموزش عالي آزاد ماهان و مورد تائيد وزارت امور خارجه خواهد بود 28 خرداد به مدت يک روز برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، دوره ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.