رئیس اداره قرآن معاونت فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه جامعه شاهد و ایثارگر کشور امسال بر اساس ظرفیت های هر استان اجرا می شود.

حجت الاسلام علی خلیل ارجمندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حفظ قرآن کریم ، طرح ملی حفظ قرآن با چشم انداز تربیت 10 هزار حافظ به طور سالانه از جامعه شاهد و ایثارگر برگزار می شود.
 وی ادامه داد: برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم قرآن از دوم تا دهم شهریور ماه از دیگر برنامه های اداره قرآن بنیاد شهید است.
 حجت الاسلام ارجمندی با اشاره به حضور سه گروه از ایثارگران در مسابقه کشوری حفظ و مفاهیم قرآن گفت: ایثارگران و فرزندان پسر، فرزندان دختر و همسران ایثارگران در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم ، تفسیر و نماز با یکدیگر رقابت می کنند.
 وی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی حفظ و مفاهیم قرآن در سال جاری گفت: در حال حاضر نفرات برتر استانی رشته های مختلف قرآنی به بیست و چهارمین مسابقات قرآنی ایثارگران دعوت می شوند.
 حجت الاسلام ارجمندی خاطر نشان کرد: نفرات اول هر رشته از استانهای مختلف کشور به مرحله نهایی مسابقات قرآنی شاهد وایثارگران سراسر کشور دعوت می شوند، اما در رشته حفظ قرآن کریم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری تعداد برگزیدگان افزایش می یابد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار