سه راهبردی محلات منطقه 15 با هدف تحقق رویکرد محله محوری و مشارکت شورایاری های محلات تدوین و پس از تایید شورایاری محلات بیستگانه ابلاغ شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در این راستا برنامه های اجرایی محلات بیستگانه منطقه در چهار حوزه اجرایی تدوین شد.
در همین راستا احمد صفوی شهردار منطقه 15 در خصوص حوزه های اجرایی این طرح گفت: سند مذکور در چهار حوزه اجرایی امور شهری و فضای سبز ، فنی وعمرانی، حمل ونقل وترافیک وامور اجتماعی و فرهنگی از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه تدوین وابلاغ شد.
 ابوالفضل رفیعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 اظهار داشت: بر این اساس جمع کل اعتبارات نواحی هشتگانه منطقه در چهار حوزه برای سال 91 بالغ بر 795 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
 ابوالفضل رفیعی خاطر نشان كرد: از این مبلغ 186 میلیارد ریال به حوزه اجتماعی و فرهنگی، 293 میلیارد ریال به حوزه امور شهری و فضای سبز، 93 میلیارد ریال به حوزه حمل و نقل و ترافیک و 222 میلیارد ریال به حوزه فنی و عمرانی اختصاص می یابد.
شایان ذکر است، بیشترین اعتبار پیش بینی شده در سطح نواحی هشتگانه به ناحیه یک منطقه 15 با اعتباری بالغ بر 192 میلیارد ریال اختصاص یافته است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار