شهردار منطقه 9 از جمع آوری اطلاعات پلاک های واحد های مسکونی حاشیه بزرگراه یادگار امام (ره) برای تبدیل پنجره های دو جداره با هدف کاهش آلودگی صوتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  نصراله آبادیان شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: همزمان با ساخت بزرگراه یادگار امام (ره) طرح هایی در زمینه زیبا سازی دیوارها و رفع مشکلات عمرانی معابر محدوده بزرگراه پیگری و اجرایی می شود.
 آمر کعبی فر قائم مقام شهردار منطقه 9 افزود: همچنین طرحی برای افزایش رفاه ساکنان محدوده بزرگراه در حال ساخت پیشنهاد شد که در آن پنجره های تمامی پلاک های واحد های مسکونی تبدیل به دو جداره شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون آمار واحد های مسکونی حاشیه بزرگراه گرفته شده است تصریح کرد: با موافقت شهرداری تهران و تامین بودجه دو جداره کردن پنجره ها توسط منطقه انجام می شود.
کعبی فر، همچنین با تاکید بر اینکه زیبا سازی نماهای محدوده بزرگراه در حال اجراست خاطر نشان کرد: اکنون نمای تمامی ساختمان های حاشیه بزرگراه سیمان اندود شده و همچنین در خیابان های معین، ارکیده، ولیعصر ودیگر خیابان های همجوار عملیات آسفالت بر پیاده رو سازی به اجرا در آمد و این فعالیت در سایر خیابان های منتهی به بزرگراه در حال ساخت و پیگری می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار