رئيس تشکل هاي سياسي نهاد نمايندگي کشور گفت: عوامل فتنه مهره هاي سوخته اي هستند که دیگر جایی در عرصه سیاسی کشور ندارند.

غلامرضا عبدالهي رئيس تشکل هاي سياسي نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش تشنج آفرين عوامل فتنه 88 در جامعه اظهار داشت: بايد متوجه اين نکته باشيم که مناظره هاي انتخاباتي در سال 88، فضاي کشور را بسيار متشنج کرد.  
 
عبدالهي افزود: عوامل فتنه 88، مهره هاي سوخته اي هستند که ديگر جايي براي جولان دادن در عرصه سياسي پیدا نمی کنند. زيرا خواسته يا ناخواسته درمسيري قرار گرفتند که کارنامه خود را سوزاندند و از مردم جدا شدند.
 
دبيرکل کانون اسلامي مهندسين کشوربا بیان اینکه شورای نگهبان دیگر صلاحیت این افراد را تایید نمی کند، اظهارداشت: اینها کسانی بودند که با کارهای خودخواهانه خود و به خاطر منافع خود پای عوامل خارجی را به مسائل کشور باز کردند و کشور را به آشفتگی کشاندند، و ديگر حق ورود به عرصه سياست کشور را ندارند.
 
عبداللهی با بیان اینکه کسانی که در صدد به انحراف کشاندن جامعه از مسیر اصلی خود هستند، از سوی مردم رد صلاحیت شده اند، خاطرنشان کرد: عملکرد سران فتنه به گونه ای بود که حرمت کار پرشور مردم را شکستند و از مرم سلب آسایش کردند.
 
وی در  پايان گفت: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر نشان دادند که از بصیرت بالایی برخوردارند و گذشت زمان بر آگاهی آنان افزوده است. چرا که انتخابات مجلس مشت کوبنده به دهان عوامل فتنه 88 و دشمنان خارجي انقلاب ايران بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار