وزیر راه و شهرسازی در مقابل مردم، مجلس و دولت پاسخگو است و نمی‌شود در حالي که وزیر پاسخگو باشد و قیمت را فرد یا مرجع دیگری مشخص کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد در حاشیه جشنواره روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با اشاره به سياست هاي دولت در کنترل بازار مسکن گفت: از هفته آینده افتتاح 59 هزار واحد مسکوني در پرند، هشتگرد، پردیس ،پاکدشت و رباط کریم در سطح استان تهران آغاز خواهد شد.

وی درخصوص روند ثبت نام مسکن مهر اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم 40 هزار متقاضي واحد مسکونی در پردیس ثبت‌نام خواهند شد.

وی با اشاره به اينکه سهمیه 100 هزار واحد مسکوني ورود به بافت فرسوده ماحصل دو دیدگاه است، گفت: در شرايطي که از يک سو ديدگاه پرداخت تسهيلات به واجدین شرایط پروژه مسکن مهر و ‌از سوي ديگر دیدگاه پرداخت تسهيلات به افراد واجد شرایط براي نوسازي و بهسازي واحد مسکونی در بافت فرسوده مطرح شد به اين منظور از کارگروه مسکن مجوز تسهيلات با سود 15 درصد برای احداث 100 هزار واحد مسکونی در درون تهران و در بافت فرسوده اخذ شد .

وزير راه و شهر سازي با اشاره به برنامه کنترل قیمت در بازار مسکن گفت: کار کارشناسی برای تعیین قیمت مرجع (قیمت مسکن و اجاره بها) در مناطق 22 گانه انجام شده است و اگر بازار مسکن آرام نباشد بر طبق مصوبه‌ای که به وزیر راه و شهرسازی اختیار داده بازار مسکن و اجاره بها را کنترل می کنیم.

وي ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در مقابل مردم، مجلس و دولت پاسخگو است و نمی‌شود در حالي که وزیر پاسخگو باشد و قیمت را فرد یا مرجع دیگری مشخص کند./س

برچسب ها: قیمت ، راه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار