معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری اختتامیه و اعلام برندگان جشنواره "امام من" در 29 خرداد مصادف با سالروز ولادت رسول اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید هادی ایازی گفت: این جشنواره اولین طرح ملی در حوزه تولیدات دیجیتال با موضوع امام علی النقی الهادی (ع) به شمار می آید و تاکنون بیش از دو هزار اثر به دبیر خانه ارسال شده است.
وی تصریح کرد: جشنواره " امام من"  با هدف تولید ، جمع آوری و انتشار محصولات دیجیتال با موضوع زندگی و آثار امام هادی (ع) برگزار و از 5 خرداد همزمان با سالروز شهادت ایشان فراخوان حضور در جشنواره اعلام شد.
وی افزود: شرکت کنندگان می توانند هر یک از بخش های اصلی ویژه و مسابقه جشنواره شرکت و آثار خود را در حوزه وبلاگ نویسی وب سایت کلیپ تصویری فایل های فلش و رادیو اینترنتی در بخش اصلی ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال و فرایند داوری همزمان برای این آثار آغاز شده است خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار 25 خرداد به پایان می رسد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایتwww.ememan.com اطلاعات بیشتر را دریافت نمایند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار