واجد شرایط كه می‌توانند ماهانه یک میلیون تومان اقساط پرداخت این افراد را هم قصد داریم به تهران هدایت کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی نیکزاد در حاشیه جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی با بيان اينكه با واگذاری‌هایی که قطعا در دولت دهم انجام خواهد شد قیمت‌ مسكن تعدیل خواهد شد گفت :بي نظمي ها در بازار مسكن به واسطه فعاليت افراد سودجو قطعا از طريق اعمال ابزار قانون تعزیرات و بلوک‌بندی قیمت كنترل خواهد شد .

وي با اشاره به اينكه ساخت 50 هزار واحد مسکونی در تهران در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: در اواسط تابستان بصورت قطعی نحوه ثبت‌نام مسکن قسطی برای مردم اعلام مي شود .

وی افزود : این واحدها در 22 منطقه تهران ساخته خواهد شد و به افرادی واگذار می شود که قطعا فرم «ج» آنها سبز باشد و خود و همسرش از امکانات دولت استفاده نکرده باشد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ما به این ترتیب است که کسی که واجد شرایط است و آورده کمی دارد بتواند از پرند مسکن بگیرد و کسی که واجد شرایط است و آورده نسبتا بالایی تا سقف 25 میلیون تومان دارد به پردیس برود.

وزير مسكن با بيان اينكه برخي افراد در حال حاضر 100 میلیون تومان نقد را ندارد اظهار داشت : اما واجد شرایط كه می‌توانند ماهانه یک میلیون تومان اقساط پرداخت کنند ولی در حال حاضر پول نقد ندارد و تمايلي به خروج از تهران ندارند ، این افراد را هم قصد داریم به تهران هدایت کنیم.

وي ادامه داد : اگر به این فرد واحد مسکونی داده شود می‌‌تواند 30 تا 40 میلیون تومان پول زمین را در مرحله اول پرداخت کند و به مرور زمان و در 10 سال ماهانه یک میلیون تومان بازپرداخت کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار