امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال با شرايط خاصي قصد دارد اين تيم را آماده مسابقات ليگ كند و به مدیریت تیم اعلام کرده که قصد دارد ستاره های تیم را برای فصل اینده حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي كه تصور مي شد با چند ستاره سابق اين تيم مشكل داشته باشد با وضعيت متفاوت روبرو شده است وي كه قصد دارد استقلال را به مقام قهرماني برساند مي خواهد از تمام داشته هايش بهره برده و تيمي آماده را را براي مسابقات ليگ آماده و روانه زمين مسابقه كند .

وي اعلام كرده كه به تمام ستاره ها و بازيكنان بزرگ استقلال در فصل قبل نيازمند است و اين در حالي است كه تصور مي شد امير قلعه نوعي حداقل چند بايكن بزرگ تيم را در ليست مازاد خود قرار دارد.

گفتني است، وي از علي فتح الله زاده درخواست كرده است كه علاوه بر ستاره هايي مثل تيموريان ، حيدري و چند بازيكن ديگر براي ماندن قطعي مهدي رحمتي و حتي مجتبي جباري اقدام كند.

اين در حالي است كه رحمتي و جباري تصميم جدي براي ماندن در استقلال نداشتند اما سرمربي آبي ها پس از جلسه اي با رحمتي وي را براي ماندن متقاعد كرد  و از طرفي جباري نيز بدليل شرايط فني مورد تاييد امير قلعه نوعي است./ق

برچسب ها: امیر ، قلعه ، نویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار