نمايندگان کشورهاي حامي تروريسم در نشستي سرِّي که در پايتخت يکي از کشورهاي عربي برگزار شد سناريوي تجاوز جديد عليه سوريه را طراحي کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، به گزارش شبکه تلويزيوني سوريه، در اين نشست براي جلوگيري از رسيدن صداي سوري ها به جهان از طريق ممانعت از پخش کانال هاي ماهواره اي سوري تصميم گيري شد.

ابراهيم حسن گزارشگر اين شبکه با اشاره به اين که اتاق هاي توطئه و برگزاري نشست هاي سري عليه سوريه که ارکان ائتلاف تروريستي عليه سوريه آنها را اداره مي کنند پيوسته ادامه دارد افزود: تلاش آنها اين است که با طراحي سناريوهاي جديد مقاومت و پايداري ملت سوريه را از بين ببرند و آن را دور بزنند.

در ادامه گزارش آمده است: منابع رسانه اي از برگزاري نشستي در پايتخت يکي از کشورهاي حوزه خليج فارس عليه سوريه خبر دادند که نمايندگاني از کشورهاي حامي تروريسم از جمله برخي عناصر اطلاعاتي در آن شرکت داشتند و در آن تصميماتي براي جلوگيري از پخش کانال هاي ماهواره اي رسمي و غيررسمي سوري روي ماهواره هاي عرب ست و نايل ست اتخاذ شد و شوراي وزارتي عربي نيز با درخواست از اين دو شرکت براي توقف پخش کانال هاي سوري اقدامات خود را براي اجرايي شدن اين تصميم آغاز کرد.

در ادامه گزارش آمده است: توافق به دست آمده درباره توقف پخش اين کانال ها اولين مرحله از طرحي به شمار مي رود که مرحله دوم آن آماده سازي زمينه براي حملات تبليغاتي بي سابقه عليه سوريه با مشارکت کانال هايي (الجزيره و العربيه) است که در ريختن خون سوري ها سهيم هستند.

در بخش ديگري از گزارش آمده است: سناريويي که عليه سوريه آماده مي شود شبيه سناريويي است که عليه ليبي به اجرا گذاشته شد و طي آن ضمن جلوگيري از پخش کانال هاي ماهواره اي اين کشور، حملات تبليغاتي و نشر اکاذيب عليه اين کشور آغاز شد که کانال الجزيره قطر رهبري چنين سناريويي را بر عهده داشت.
برچسب ها: سوریه ، توطئه ، سرّی ، عربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار