معاون اول رئيس جمهور با تاکيد بر لزوم تامين مواد اوليه مورد نياز صنايع چوب و کاغذ گفت: بايد تلاش کنيم علاوه بر تامين چوب مورد نياز کشور، صادرات اين بخش را نيز افزايش دهيم.


به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا رحيمي ظهر امروز (يکشنبه) در جلسه کارگروه حمايت از توليد با اشاره به اينکه برخي کارخانجات صنعت چوب با مشکل مواد اوليه روبرو هستند اظهار داشت: شماري از توليد کنندگان صنايع چوب به علت کمبود مواد اوليه با ظرفيتي پايين تر از ظرفيت توليدي خود در حال فعاليت هستند که بايد براي رفع اين مشکل چاره اي انديشيد چراکه تامين مواد اوليه صنعت چوب موجب رونق توليد، افزايش صادرات و اشتغالزايي در اين بخش خواهد شد.

در اين جلسه در خصوص مشکلات موجود در راه توسعه صنعت چوب در کشور بحث و تبادل نظر شد و با ارائه پيشنهادها و ديدگاه هاي مختلف تصميماتي براي تامين مواد اوليه و حمايت از صنعت چوب اتخاذ شد.

در اين نشست همچنين موضوع شماره گذاري برخي خودروها که مشکلاتي را براي خودروسازان بوجود آورده است مطرح و پس از بحث و بررسي مقرر شد گروهي متشکل از نمايندگان سازمان استاندارد، نيروي انتظامي، وزارت صنعت معدن و تجارت و ديگر دستگاه هاي ذيربط اين موضوع را در جلسه اي بررسي و ارزيابي کنند.

ارائه گزارش در خصوص مشکلات يکي از واحد هاي نساجي استان مازندران از ديگر موضوعاتي بود که در اين جلسه مطرح شد که براي رفع اين مشکلات پيشنهاداتي ارائه گرديد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار