سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان خراسان رضوی هدف کادر اجرایی این تیم را کسب مقام اول تا چهارم لیگ برتر هندبال کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی رضا جمعه پور با بیان این مطلب، افزود: باتوجه به راه یابی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان به لیگ برتر هندبال کشور انگیزه بازیکنان و کادر اجرایی برای کسب رتبه های برتر لیگ هندبال کشور با حمایت موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان بسیار بالا است.

وی با اشاره به عدم حضور نماینده ای از هندبال مشهد در لیگ برتر و راهیابی آن در فصل گذشته، عنوان کرد: موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان با حمایت مالی تیم هندبال مشهد انگیزه را به این تیم تزریق کرد و بازیکنان و عوامل فنی با صعود خود به این اعتماد پاسخ مثبت دادند و نتیجه آن در حال حاضر حضور دومین نماینده استان در لیگ برتر هندبال پس از سال هاست.

وی با بیان اینکه در کنار حفظ اعضای فعلی تیم، در صدد بازگرداندن بازیکنان خوب بومی ملحق شده به تیم های دیگر استان ها هستیم؛ گفت: به منظور تحقق اهداف و حضور هرچه بهتر در لیگ برتر هندبال با توجه به سیاست و برنامه های باشگاه حداقل سه بازیکن غیربومی مستعد را از دیگر استان ها همچون کرمان و اصفهان جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال اعتماد ایرانیان در خصوص وضعیت فعلی این تیم، گفت: هم اکنون تیم، تمرینات فنی و بدن سازی خود را با 14 بازیکن بومی به مدت سه روز در هفته در محل سالن بدنسازی باشگاه فرهنگی ورزشی موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان و سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد دنبال می کند.

وی با بیان اینکه این تیم، در شرایط خوبی به سر می برد افزود: خوشبختانه ورزش هندبال از پشتوانه مناسبی در استان برخوردار است و تمام برنامه های این تیم نیز در راستای بازگشت به سالهای اوج هندبال خراسان رضوی است.

جمعه پور یکی از برنامه های تیم هندبال اعتماد ایرانیان را در فصل جدید توجه به بازیکنان بومی عنوان کرد و یادآور شد: این تیم فعالیت خود را از رده سنی پایه شروع کرد و هم اکنون به نتیجه مطلوب رسیده است بنابراین ساماندهی بازیکنان به منظور پشتوانه سازی در تیم های نوجوانان، جوانان و امید امری ضروری به نظر می،رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.