مرحله نيمه نهايي مسابقات بين المللي آلمان در رشته آب هاي آرام پيگيري شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مسابقات بين المللي آب هاي آرام در بوخوم آلمان در حال پيگيري است و قايقرانان در 4 رده سني به مصاف حريفان خود رفتند.

مينا عبداللهي در كاياك يك نفره 200 متر نوجوانان با حريفاني از آلمان، دانمارك و آمريكا رقابت كرد و در پايان با زمان يك دقيقه و 5 صدم ثانيه ششم شد و از دور رقابت ها كنار رفت، عبداللهي همچنين در مسابقه كاياك يك نفره 500 متر نوجوانان با حريفاني از دانمارك و آلمان روبرو شد و با زمان 2 دقيقه و 46 ثانيه و 23 صدم ثانيه ششم شد و از راهيابي به مراحل بعد بازماند.

مينا عبداللهي در كاياك يك نفره 1000 متر نوجوانان نيز با حريفاني از آلمان، آمريكا و دانمارك روبرو شد و در پايان با كسب ركورد 6 دقيقه و 54 صدم ثانيه دوم شد و موفق شد به فينال اين رقابت ها راه يابد، در اين رقابتها قايقرانان آلماني در رده اول و سوم ايستادند.

در مسابقه نيمه نهايي كاياك 2 نفره 500 متر جوانان 2 قايق از كشورمان با قايقرانان آرژانتين و آلمان رقابت كردند و در نهايت رقيه و انسيه رهرو با زمان 2 دقيقه و 43 ثانيه و 21 صدم ثانيه دوم شدند و بهار عبدي پور و آناهيتا آقاخان با زمان 2 دقيقه و 52 ثانيه و 63 صدم ثانيه سوم شدند و به فينال اين رقابت ها راه يافتند در اين رقابت قايقراني از آرژانتين در رده اول جاي گرفت.

در رقابت نيمه نهايي كاياك يك نفره 500 متر جوانان با حضور فاطمه خيرخواه و قايقراناني از فرانسه، دانمارك، آلمان و آرژانتين برگزار شد كه در نهايت فاطمه خيرخواه با كسب ركورد 2 دقيقه و 46 ثانيه و 25 صدم ثانيه هشتم شد و از راهيابي به فينال بازماندند.
در بخش مردان نيز افشين شعباني در مسابقه نيمه نهايي كاياك يك نفره 1000 متر جوانان با حريفاني از هلند، آلمان و آمريكا رقابت كرد و در نهايت با زمان 5 دقيقه و 13 ثانيه و 41 صدم ثانيه ششم شد و راهي فينال B شد.

در كاياك 2 نفره 200 متر مردان جوانان افشين شعباني و ماكان غياثي به مصاف حريفاني از هلند، دانمارك و آلمان رفتند كه در پايان با زمان 43 ثانيه و 24 صدم ثانيه پنجم شدند و از دور مسابقات كنار رفتند.

در كاياك يك نفره 200 متر مردان در بخش جوانان افشين شعباني با حريفاني از آلمان، دانمارك و آمريكا روبرو شد و در پايان با زمان 43 دقيقه و 36 صدم ثانيه دوم شد و به فينال A مسابقات راه يافت در اين رقابت قايقرانان آلماني اول و سوم شدند.

افشين شعباني همچنين در مسابقات كاياك يك نفره 500 متر جوانان با حريفاني از آلمان، دانمارك و هلند روبرو شد و در پايان با زمان 2 دقيقه و 14 ثانيه و 6 صدم ثانيه در جايگاه اول قرار گرفت و راهي فينال A شد.

خاطرنشان مي شود: اين رقابت ها با انجام رقابت هاي فينال در آلمان پايان مي يابد. در اين پيكارها قايقرانان كشورمان در 2 بخش آقايان و بانوان در اين رقابت ها حضور پيدا كردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار