امسال عملیات اجرایی فاز اول طرح توسعه پایانه مرزی بازرگان به اتمام می رسد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی درگفتگوباخبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه گفت: پایانه مرزی بازرگان بواسطه قرارگرفتن در مسير كريدورهای مهم بین المللی اهمیت بسیاری دارد و بعنوان شاهراه اصلي زميني كشور برای ارتباط با اروپا محسوب مي شود که اجرای عملیات توسعه و بهسازی آن از سال های گذشته در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

بابک طالبی با بیان اینکه امسال پرونده عملیات اجرایی این پایانه مرزی بسته می شود، اذعان داشت: اجرای عمليات كارهاي باقيمانده مرز بازرگان (مرحله اول) مشتمل بر محوطه سازی و اجرای روسازی بتنی و احداث سرویس بهداشتی و منبع آب با اعتبار بالغ بر 48 ميليارد ریال با پيشرفت فيزيكي مطلوب90درصد در حال انجام است و در نيمه اول سال 91 به اتمام خواهد رسيد.

وی ادامه داد: پيگيري كارهاي باقيمانده فاز 2 پایانه مرزی بازرگان جهت برگزاري مناقصه و شروع عمليات فاز 2 در سال 91 مشتمل بر ساماندهي دره، روسازي بتني منطقه فريز شده تجاري، اجراي آسفالت جاده مسافری، ديوار كشي و اصلاح ديوار جاده مسافري در دست اقدام است که پیش بینی می شود قبل از پایان سال جاری بخشی از آن به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری کامل از پایانه مرزی بازرگان اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی تمام توجه خود را در این مرز معطوف به نگهداری خواهد کرد./س

برچسب ها: عملیات ، بازرگان ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.