معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري در پيامي خطاب به طالب ريفايي،دبير كل سازمان جهاني جهانگردي ملل متحد بر تقويت و گسترش روابط فيمابين تاكيد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري سيد حسن موسوي در اين پيام ضمن تشكر از دعوت دبيركل سازمان جهاني جهانگردي به منظور شركت در نود و سومين اجلاس شوراي اجرايي اين سازمان اظهار اميدواري كرده است كه اجلاس مورد نظر آثار و دستاوردهاي ارزشمندي به دنبال داشته باشد.
موسوي در بخش ديگري از اين پيام ضمن دعوت از دبيركل سازمان جهاني جهانگردي براي بازديد از ايران در اولين فرصت،خواستار ادامه همكاريهاي فني و تبادل اطلاعات تخصصي شده است.
گفتني است پيام معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري توسط محمد پروين سرپرست دفتر امور بين الملل سازمان ميراث فرهنگي كه به منظور شركت در نود وسومين نشست شوراي اجرايي سازمان جهاني جهانگردي به مادريد اسپانيا سفر كرده است به طالب ريفايي تقديم شد.
نود وسومين نشست شوراي اجرايي سازمان جهاني جهانگردي(UNWTO)  از 22تا 24خرداد در مادريد اسپانيا برگزار مي شود و معاون گردشگري و سرپرست دفتر امور بين الملل در راس هياتي به نمايندگي از سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري كشورمان در اين اجلاس حضور دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار