شهردار منطقه 7 از اجرای عملیات احداث 3 پل اصلی و 4 پل فرعی در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: هم اکنون مراحل ساخت پایه های اصلی بیشتر این پل ها به اتمام رسیده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رمضان میرعباسی ضمن تشریح شرایط و اجرای کار پروژه بزرگراه امام علی در منطقه 7 افزود: سرعت انجام کار دو چندان شده و عوامل منطقه 7 به صورت شبانه روزی در حال فعالیت به منظور اتمام تملک ها و آماده سازی قطعه منطقه در بزرگراه امام علی(ع) هستند.

وی اظهار داشت: در این پروژه عظیم شهری، که بیشترین معارضین ملکی آن در منطقه 7 واقع شده است، فعالیت های مختلف عمرانی، ابنیدال ، راه سازی،‌ ترافیکی در حال اجراست.

شهردار منطقه 7 بیان کرد: عملیات ویژه در مدت زمان محدود در قسمت های مختلف تأسیساتی، رفع معارضین، مسدودشدن خیابان اصلی منتهی به پروژه و انتخاب مسیرهای جایگزین، احداث 3 پل اصلی در خیابان های سبلان، مدنی و دماوند و 4 پل فرعی در تقاطع خیابانهای شهیدمطلب نژاد، شهیداکبر نژاد، شهید پازوکی و اصفهانی در حال انجام است.

میرعباسی خاطر نشان کرد: تمام پل های یاد شده جهت سواره رو ارتباطی به صورت 2 طرفه در پروژه بزرگراه امام علی(ع) در حال اجراست که تاکنون عملیات اجرایی احداث پل در خیابان دماوند 30 درصد، خیابان شهیدمدنی 27 درصد و پل واقعی در خیابان سبلان 15 درصد و پیشرفت فیزیکی داشته است ضمن اینکه پایه های 3 پل از چهار پل فرعی یاد شده نیز به اتمام رسیده است./ز
برچسب ها: پل ، میرعباسی ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار