معاونت سياسي بسيج دانشگاه امام صادق گفت: فتنه انگيزان سال 88 که منافع خود را به مصالح مردم ترجيح دادند، نمي توانند با گذشت 3 سال کارنامه سوخته خود را پاک کرده و خود را دلسوزان مردم قلمداد کنند.

مصطفي حضوري معاونت سياسي بسيج دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در باره اينکه آيا مسببان حوادث سال 88، جايگاهي براي بازگشت به عرصه سياست دارند يا خير، گفت: آثار و نتايج عملکرد کساني که در انتخابات رياست جمهوري خلاف مصلحت نظام گام برداشتند و باعث ايجاد فتنه شدند، با گذشت 3 سال هنوز در عرصه سياست کشور مشاهده مي شود.

وي با بيان اينکه با هوشياري و بصيرت مردم دشمنان نتوانستند ضربه اي به نظام وارد كنند، اظهارداشت: اين جريان تلخ ترين حادثه سياسي در تاريخ انتخابات شد و شيريني حضور پرشور و 85 درصدي مردم را به کام آنان تلخ کرد در صورتي که مسببان آن هنوز مجازات نشده اند.

معاونت سياسي بسيج دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينکه مطالبه تشكل هاي دانشجويي از دستگاه قضا برخورد جدي تر با مسببان اين حرکت است، خاطرنشان کرد: فتنه انگيزان سال 88 و آنان که منافع خود را به مصالح مردم ترجيح دادند و طمع خارجيان را به کشور معطوف کردند، نمي توانند با گذشت 3 سال کارنامه سوخته خود را پاک کرده و دوباره خود را دلسوز مردم قلمداد کنند و دوباره توقع ورود به عرصه تصميم گيري کشور را داشته باشند. به تعبير مقام معظم رهبري اينها خواصي هستند كه مردود شدند، و عملکرد بدشان در اذهان مردم به ثبت رسيده است.


برچسب ها: حضوری ، عذرخواهی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار