اركستر مجلسي ارمنستان به رهبري لوريس چكناواريان در دومين شب از اجراي خود در تالار وحدت، شاهد همراهي ديانا آداميان نوازنده دوازده ساله‌ي ويلون با اركستر بود.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت اركستر مجلسي ارمنستان در تالار وحدت، اين  اركستر به رهبري لوريس چكناواريان در شب دوم اجراي خود نيز با استقبال بي نظير مخاطبان روبرو شد به نحوي كه چكناواريان چندين بار و به درخواست علاقه مندان، به اجراي قطعه هايي بيشتر از آنچه براي سال دوم اجرا تدارك ديده شده بود پرداخت در دومين اجراي اركستر مجلسي ارمنستان در تالار وحدت دواشداز چكناواريان اجرا شد كه نام آنها به ترتيب عبارت است از سوئيس پيديس و پريسا و كنرتو براي ويولنسل سولسيق اثر دوم، آرام تالاليان بود.

پس از زمان اندكي كه به تنفس  اختصاص يافت اركستر مجلسي ارمنستان با اجراي اثري از چايكوسچي با عنوان سرناد براي اركستر زهي در دو ماژور به روي صحنه رفت و بار ديگر با تشويق علاقه مندان موسيقي رو به رو شد در لحظاتي كه اركستر مجلسي ارمنستان به دقايق پاياني اجراي خود نزديك مي‌شد، لوريس چكناوريان از ديانا آداميان نوازنده‌ي دوازده ساله‌ي ويولون دعوت كرد تا براي دقايقي اندك به جمع اعضاي گروه بپيوندد.

علاقه مندان موسيقي در تالار وحدت لحظاتي، شاهد نوازندگي يك نابغه‌ نوجوان بودند و پس از اين اجرا بنا به درخواست مخاطبان قطعه ي ديگر نيز همراه با ديانا آداميان اجرا شد كه بار ديگر تحسين همگان را برانگيخت.

چكناواريان اعلام كرد اين نابغه نوجوان در شب سوم اجرا نيز اركستر مجلسي را همراهي مي‌كند و سپس با اجراي قطعه شاد به دومين اجراي خويش در تالار وحد در قالب جشنواره ي موسيقي تهران خاتمه بخشيد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.