رضا نجفي نماينده دادستان در كيفر خواست متهم (ع.ب) وي را به تحصيل مال نامشروع به مبلغ سه ميليارد تومان و دريافت يك خوردوي سانتافه و دو باب منزل در تهران و بروجرد متهم كرد.

به گزارش خبرگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، رضا نجفي نماينده دادستان كيفرخواست تعدادي از متهمين حاضر در اين جلسه داگاه را قرائت كرد.

متهم (ع.ب) كه مديرعامل گروه ملي فولاد ايران بوده متهم است به 1- مشاركت در اخلال نظام اقتصادي كشور و كلاهبرداري كلان از منابع بانكي با گشايش اعتبارات غير واقعي و صوري براي گروه ملي فولاد ايران، گشايش 136 فقره ال سي به مبلغ 28 هزار و 554 ميليارد و 400 ميليون ريال 2- تحصيل مال نامشروع به مبلغ سه ميليارد تومان و دريافت يك عدد خودروي سانتافه با هدف تطميع وي، دو باب منزل در تهران و بروجرد به مبلغ 950 و 80 ميليون تومان به نام همسر وي 3- پرداخت رشوه به متهم (س.ك) به مبلغ 33 ميليون و 11  عدد سكه تمام بهار آزادي
همچنين نمايند دادستان كيفرخواست متهم (ع.ب) را قرائت كرد.

وي مشاور و مدير مالي گروه ملي فولاد ايران بوده و  متهم به مشاركت در اخلال نظام اقتصادي كشور از طريق مشاركت در كلاهبرداري باندي و كلان از منابع بانكي با گشايش اعتبارات اسنادي غير واقعي گروه ملي فولاد ايران در بانك صادرات است.

در ادامه رضا نجفي كيفرخواست متهم (م.س) را قرائت كرد، وي مسئول خريد مواد اوليه گروه ملي فولاد ايران بوده است.

(م.س) متهم به مشاركت در اخلال نظام اقتصادي كشور از طريق مشاركت در كلاهبرداري كلان بانكي و پيگيري گشايش هاي غير واقعي از بانك صادرات شعبه گروه ملي اهواز به همراه عوامل فعال گروه امير منصور آريا است.

رضا نجفي كيفرخواست متهم (ج.د) را قرائت كرد اين متهم مشاور مالي مدير عامل گروه ملي فولاد ايران بوده و  متهم به معاونت در اخلال نظام اقتصادي كشور از طريق پيگيري، نظارت و تسريع عمليات گشايش اعتبارات اسنادي از طريق تطميع عمليات متقلبانه منتهي به اعتبارات گشايش هاي غير واقعي بانك صادرات گروه ملي به نفع گروه امير منصور آريا است./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار