همزمان با برگزاری جشنواره و نمایشگاه غذا در مشهد، برای نخستین بار در کشور پس از تهران، نمايشگاه تخصصی نان با عنوان «بركت» در مشهد دایر می شود البته این جشنواره در حالی قرار است راه اندازی شود که مردم از گران شدن دوباره نان در روزهای اخیر گلایه مندند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، معاون امور عمرانی استانداری در جلسه شورای سياست گذاری برگزاری جشنواره و نمايشگاه غذا در مشهد گفت: پرداختن به موضوعات سلامت و امنيت غذايی و ايجاد حساسيت لازم در مورد تغذيه از جمله مواردی است كه بايد در اين نمايشگاه به آن توجه شود.
وي افزود: برگزاري كارگاه هاي آموزشي، توسعه پخت و پز خانگي و استفاده كمتر از غذاهاي فست فودي و كنسروي بايد در دستور كار اين جشنواره و نمايشگاه قرار داشته باشد.
حسين پور از تمامي دستگاه هاي اجرايي استان خواست تا نسبت به هرچه بهتر برگزار شدن اين جشنواره و نمايشگاه همكاري موثر داشته باشند.
وي خاطر نشان كرد: بايد از ظرفيت رسانه هاي استان به ويژه صدا و سيما در انعكاس و اطلاع رساني درباره اين جشنواره و نمايشگاه استفاده كرد.
یادآوری می شود:
جشنواره و نمايشگاه از 13 تا 17 تيرماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي مشهد برگزار خواهد شد و همچنین در روزهاي 16 و 17 تير ماه نيز با هماهنگي سازمان جهاني ايمني غذا، كارگاه آموزشي تخصصي برگزار مي شود كه طي آن به شركت كنندگان واجد شرايط، گواهينامه ISO22000 اعطا خواهد شد.
همچنین یادآوری می شود که از روز گذشته قیمت نان با افزایشی حدود 30 درصدی گلایه مردم را در پی داشته است. /س 

برچسب ها: نان ، غذا ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.