مسئول بهشت مادران گفت: شهرداری منطقه 3 به منظور استفاده بهینه شهروندان بویژه بانوان در فصل تابستان اقدام به توسعه امکانات و خدمات ویژه در بوستان بهشت مادران کرده است.

 فاطمه مسعودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اجتماعی باشگاه خبرنگاران از راه اندازی زمین اسکیت این مجموعه خبر داد و افزود: این زمین در مساحت 500 متر مربع در حال آماده سازی است و همزمان با آغاز فصل تابستان مورد استفاده بانوان و خانواده ها قرار می گیرد.

وی همچنین از برپایی ایستگاههای تندرستی ویژه بانوان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر ایستگاه صبح گاهی که ساعت 8 صبح در کنار دستگاههای بدنسازی و با حضور مربی مجرب در این بوستان برپا می شود از سوی دیگر به منظور بهره مندی بانوان شاغل نیز ایستگاه عصر گاهی ساعت 16:30 عصر در میدان آبنمای بوستان برگزار می شود.

مسعودی نصب میزهای پینگ پنگ را از دیگر اقدامات اخیر انجام شده در این بوستان عنوان کرد و افزود: در مجموع 5 میز پینگ پنگ در این بوستان نصب شده است و در حال حاضر مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد.

وی گسترش فعالیت های سالنی این مجموعه را بخش دیگری از امکانات ارائه شده بر شمرد و افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در فصل تابستان و مراجعه کثیری از دختران دانش آموز به این مرکز، 2 سالن ورزش این مجموعه در زمینه ورزش های توپی، رزمی، یوگا و ... فعال هستند.

مسعودی در ادامه از افزایش ساعت کاری این بوستان در فصل تابستان خبر داد و افزود:‌ این بوستان طی فصل تابستان در روزهای شنبه تا 5 شنبه از ساعت 6:30 صبح تا 7:30 عصر پذیرای مراجعین است و در روزهای 5 شنبه نیز از ساعت 7:30 تا 11 شب و در روزهای جمعه نیز از صبح تا شب میزبان خانواده هاست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این بوستان به گونه ای طراحی شده است که بانوان بدون هیچ محدودیتی بتوانند در آن به تفریح و ورزش بپردازند گفت: این بوستان در مجموعه ای بالغ بر 20 هکتار به عنوان نخستین بوستان ویژه بانوان در شهر تهران احداث شده است که در حال حاضر 15 هکتار آن بصورت عمومی می تواند مورد استفاده قرار گیرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار