امیرحسین صادقی یک فصل را در کنار امیر قلعه نوعی سپری کرد تا حضورش در تیم استقلال امسال با عملکردی که ارائه کرد قطعی شود البته رحمتی نیز براي حضور در استقلال به تاييد قلعه نوعي احتياج دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران صادقی مورد نظر آبی ها قرار دارد و رحمتی پس از مذاکرات خوب با اعضای این باشگاه قرارداد داخلی میز در دفتر علی فتح الله زاده مدیریت تیم به امضا رساند تا برای ثبت قرارداد نهایی آماده شود.

 وی اعلام کرد: پس از تسویه حساب با مسئولان تراکتورسازی برای ثبت قرارداد با آبی ها اقدام می کند این در حالیست که صادقی از دو فصل حضورش در تیم استقلال مبلغی بالغ بر 100 میلیون طلب دارد اما به دلیل رابطه خوبش با مدیریت تیم استقلال از شکایت صرف نظر کرد.

شایان ذکر است، این بازیکن که در ابتدای فصل جاری با پرویز مظلومی دچار مشکل شد در فهرست مازاد قرار گرفت تا  آبی ها را ترک کند اما این بار و با حضور امیر قلعه نوعی این مدافع مشکلی ندارد و یک سال تجربه حضور در خط دفاعی تراکتورسازی و کسب عنوان نائب قهرمانی با این تیم باعث شده است که صادقی نگران بازگشت و حضور منتظران و حسین عمران زاده در خط دفاعی نباشد.

*هافبک آبی ها از هفته دهم آماده می شود

کیانوش رحمتی هافبک تیم استقلال که فصل پیش با مصدومیت جدی روبرو شد و حضور در بازی های مهم این تیم را از دست داد در بلاتکلیفی به سرمی برد اما سرمربی تیم استقلال نام وی را در فهرست مازاد تیم قرار نداده است تا ثابت شود به وی نیازمند است.

گفتنی است، رحمتی در حال حاضر مشغول درمان و رسیدگی به پای مصدوم خود است تا هرچه زودتر بتواند برای حضور در تمرینات آماده شود اما از آنجا که وی رباط صلیبی پاره کرده و تا بهبودی کامل نیاز به زمان بیشتری دارد به همین دلیل وی شرایط را مورد بررسی قرار می دهد.

این بازیکن با اعلام مسئولان تیم استقلال برای مذاکره آماده شده است و گفته می شود که قرار شده به همراه یکی دو بازیکن دیگر یکشنبه قراردادش را در هیئت فوتبال تمدید کند.

کیانوش رحمتی در حال حاضر دوران نقاهت را پشت سر مي گذارد و آماده می شود که از اواخر دیگر تمرینات خود را آغاز کند.

گفته می شود ، وی از اواسط نیم فصل اول می تواند خود را برای حضور در استقلال آماده کند زیرا امیر قلعه نوعی نیز نظر مثبتی روی وی دارد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار