تجزيه طلب هاي فعال در خارج از مرزهاي كشور با فهم اهميت آشنايي مردم با تاريخ كشورشان در جلوگيري از تجزيه خاك ايران، مدعي پردازش سرسري من به تاريخ هستند.

خسرو معتضد، پژوهشگر تاريخ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش تجزيه طلب هاي فعال در خارج از مرزهاي كشور در طرح ادعاي پرداخت سرسري من به تاريخ، افزود: برخي از غرض ورزي ها به ادعاي طرح پرداخت سرسري من به تاريخ دامن مي‌زنند.
وي در ادامه بي سوادي و ناداني را از دلايل ديگر طرح اين ادعا دانست و گفت: آنها كه ادعاي پردازش سرسري من به تاريخ را  دارند، سواد تاريخي نداشته و گاهي با طرح پرسشهايي تخصصي من را متعجب مي‌كنند.
اين پژوهشگر تاريخ اظهار داشت: امروزه تاريخ علمي پويا و زنده بوده و فقط كتاب نيست، بلكه به صورت مجله و هفته نامه نيز منتشر مي شود.
معتضد به آنكه در همه جاي دنيا تاريخ در خدمت مردم بوده تاكيد كرد و گفت: عده اي نمي‌پسندند كه تاريخ در تلويزيون گفته شود.

* اجراي پلي به گذشته من را خسته كرد
همچنين اين پژوهشگر تاريخ در ادامه سخنان خود به دنبال بيان اين جمله كه من افشاگري كرده مطالعه مي‌كنم و زحمت مي‌كشم گفت: از اجراي پلي به گذشته خسته شده ام.
وي درباره دلايل اين خستگي افزود: بي حمايتي از توليد برنامه تاريخي چون پلي به گذشته از دلايل بي رغبتي من به اجراي اين برنامه است.
اين پژوهشگر تاريخ اظهار داشت: از دلايل ديگر بي رغبتي من به اجراي پلي به گذشته مي‌توان به مدت كم مختص به نمايش اين برنامه تاريخي است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار