سرمربی تیم والیبال ژاپن گفت: باید بازی امروز در برابر پرتوریکو را بررسی کنیم و با پوشش اشتباهاتمان با آمادگی کامل با تیم ایران رویارو شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، "تاتسویا یوتا" در نشست خبری بعد بازی با پرتوریکو افزود: در ست اول بازی با پرتوریکو هنوز خوب گرم نشده بودیم و به خوبی بازی نکردیم. پیش از آن می دانستیم که اگر از همین ابتدای راه ببازیم دیگر راه برگشت برای ما سخت خواهد بود و امکان باخت ما افزایش می یابد.
 
 سرمربی ژاپن تصریح کرد: در ست دوم خوشبختانه هم سرویس هایمان و هم دیواره دفاعی ما موثّر کار کرد و دفاع ما نیز بهتر از ست اول شد.

"کونیرو شیمیزو" بازیکن شماره 13 ژاپن نیز در این نشست گفت: در ست اول بین سرویس ها و سدّ دفاعی ما رابطه معناداری وجود نداشت. بازیکنان پرتوریکو جنگجویانه تر از تیم ما بودند، بازی واقعاً سختی بود. بعد از ست دوم، تیم ما هماهنگی خود را باز یافت و روند بازی به دستمان آمد.

همچنین بازیکن شماره 14 ژاپن گفت: به نظرم ست اول در هر بازی تعیین کننده ترین ست می تواند باشد. حریف جنگجویانه بازی کرد ولی تیم ما بالعکس آنها انفعالی عمل می کرد و خود را در بازی هماهنگ نمی دیدیم.
 
 "تاتویا فوکوزاوا" گفت: سرویس ها و حملات پرتوریکو در مناطق میانی زمین ما بسیار جان دار زده می شد. به همین دلیل بود که ست اول را واگذار کردیم. اما از ست دوم به بعد از ترفندهای دفاعی خود استفاده کردیم و توانستیم پیروز شویم.

وی تاکید کرد: در این بازی نتوانستیم بصورت هدفمند حملات دفاعی را خنثی کنیم. باید قبل از بازی فردا با ایران سعی بر رفع این مشکل برآییم. "کاپیتان ژاپن" نیز در این نشست گفت: ست اول را انفعالی بازی کردیم. در بازی فردا در برابر ایران از همان اول باید جنگید. منفعل بودن هیچگاه ما را پیروز نخواهد کرد. بنابراین فردا از همان اول بازی را جدّی می گیریم.
 
 دایسوک اوامی در باره بازی فردا در مقابل تیم ایران تصریح کرد: در بازی های آسیایی تیم ایران ما را مغلوب کرد، اما هدف ما این است که این بار آنها را شکست دهیم. به روش بازی ایران کاملاً اشراف داریم. با آمادگی به زمین می رویم و از عهده ترفندهای آن ها بر می آییم. سرمربی تیم ملی والیبال پرتوریکو نیز در این نشست گفت: قبلاً گفتم که اشتباهات تیم ما زیاد است، اما در این بازی در برابر ژاپن بازی خوب خود را به نمایش گذاشتیم. چه فایده که نتوانستیم ژاپنی ها را شکست دهیم.
 
 "کارلوس کاردونا" با بیان اینکه سطح بازی ژاپن بالاتر از تیم ماست گفت: مسلماً این پیروزی حقّ آنان است. اما سئوال این است که چگونه اشتباهات تیم خود را کاهش دهیم؟ بعد از این مسابقات اولین چیزی که درصدد بررسی آن خواهیم بود اشتباهات تیم است زیرا اشتباهات ما پایه ای و تکنیکی هستند. در مقایسه با تیم های دیگر سطح تکنیکی ما خیلی پایین است، حتی درصد کنترل توپ هم در تیم ما پایین است.

سرمربی پرتوریکو گفت: باید اشتباهات را برطرف کرد. برای رفع این نوع اشتباهات بیش از هرچیز باید تمرین و باز هم تمرین کرد. اگرچه ما بازیکنان باتجربه ای را در اختیار داریم، اما باید به جوان ها بیشتر بهاء بدهیم و آن ها را نیز به کار گیریم.
 
"خوزه ریورا" کاپیتان پرتوریکو نیز در پایان این نشست افزود: به جرات می توان گفت که بازی امروز یکی از بهترین بازی های ما در این سری از مسابقات انتخابی المپیک بوده است. با انرژی سرشار پا به میدان گذاشتیم و ست اول را نیز بردیم.

وی تاکید کرد: در کل، تیم ژاپن بهتر از تیم ماست. با دریافت های ضعیف و سرویس های خطا امتیازاتمان را به راحتی از دست دادیم. ژاپن بهتر از ما بازی کرد و شایسته این پیروزی است./مح
برچسب ها: ژاپن ، والیبال ، پرتوریکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار