مسئول بسيج دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي گفت: موضع گيري صحيح و حضور به موقع از سوي بسيجيان دانشجو، بدون جناح گيري و تنها در دفاع از نظام و اسلام از ويژگي هاي اين قشر در کنترل حوادث 88 بود.

مصطفي مستاجران مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با نقش بسيج دانشجويي در کنترل حوادث فتنه 88 در دانشگاه ها اظهار داشت: تشكل هاي دانشجويي از جمله بسيج به عنوان خواص در دانشگاه ها با رويكرد كاملا انقلابي- اسلامي و با روشنگري در جهت پيشبرد آرمان هاي اصيل انقلاب اسلامي در حركت بودند.

وي با بيان اينکه نقش تشکل هاي دانشجويي در كاهش التهاب هاي فتنه 88 بسيار چشمگير بود، افزود: آگاهي دادن به دانشجويان فريب خورده يکي از فعاليت هاي پيشگيرانه تشکل هاي دانشجويي در طول 8 ماه فتنه گري توسط رسانه هاي غربي و عده اي از شکست خورده هاي داخلي در دانشگاه ها بود.

اين فعال دانشجويي ابراز داشت: موضع گيري صحيح و حضور به موقع از سوي بسيجيان دانشجو، بدون جناح گيري و تنها در دفاع از نظام و اسلام از ويژگي هاي اين قشر در کنترل حوادث 88 بود.

مسئول بسيج دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي در ادامه به تاثير انتشار بيانيه از سوي بسيجيان تاكيد كرد و گفت: به دليل انجام فعاليت هاي سياسي بسيجيان در دانشگاه ها، انتشار بيانيه به دليل رويكرد متفاوت اين قشر با ديگر دانشجويان در افزايش سطح آگاهي عموم دانشجويان موثر بود.

وي با تاکيد بر اينکه تمام دانشجويان اين تشكل را به عنوان يك قشر فعال و آگاه به امور سياسي مي شناسند، گفت: صدور بيانيه هاي دانشجويي در مواقع حساس جامعه به منزله ديدگاه يک جمع سياسي بي طرف و آگاه براي تمامي دانشجويان حائز اهميت است و به آن توجه داشته و بر تصميم هاي آنان تاثير گذار خواهد بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار