نمایش عروسکی "خداحافظ راکون پیر" به کارگردانی سیما و فهیمه میرزاحسینی بر اساس کتابی با همین نام از کلرژوبرت در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛این نمایش کاری است از گروه تئاتر "درخت سیب" که از سه شنبه 23 خرداد اجرای آن آغاز می‌شود و قرار است تا پایان تیرماه در این مرکز اجرا شود.
در این نمایش، هفتمین جوجه طوطی دوست ندارد به دنیا بیاید و راکون پیر برای او از زیبایی های دنیا می گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی‌اش خارج شده و متولد می‌شود اما همان‌طور که روزها می‌گذرد و جوجه بزرگتر می‌شود راکون پیر هم پیر و پیرتر می‌شود تا این‌که یک روز ...
کتاب "خداحافظ راکون پیر" نوشته‌ی کلرژوبرت نویسنده فرانسوی ساکن ایران، منتشر شده توسط کانون یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های مورد علاقه‌ی اعضای مراکز کانون سراسر کشور است که در سال 1390 بیش از 15 هزار بار توسط کودکان ایرانی به امانت گرفته شده است.
در همین حال آهنگ‌سازی این نمایش را سعیده میرزاحسینی و طراحی و ساخت عروسک‌های آن را سیما و سمانه میرزاحسینی بر عهده دارند. علی تابع امام نیز طراحی و ساخت دکور آن را انجام داده است.
نمایش "خداحافظ راکون پیر" تا پایان تیرماه 91  در ساعت 19 عصر و در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران میزبان عموم مخاطبان خواهد بود.
پیش فروش و ذخیره جا برای تماشای این نمایش از طریق شماره‌های 09199377965 و 88980721  آغاز شده است.
گفتنی است از فهیمه میرزاحسینی یکی از کارگردان‌های این نمایش پیش از این کتاب "نمایشنامه‌نویسی برای نمایش عروسکی" اثر "جین. ام. متسون" ترجمه و توسط کانون منتشر شده بود./ه
                     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار