پس از به اتمام رسیدن رقابتهای پیشکسوتان زورخانه ای و پهلوانی در مشهد نفرات برتر جشنواره پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به این که رقابت پیشکسوتان در رده های سنی 50-41 ، 60-51، 70-61 در رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای در مشهد پیگیری شد نفرات برتر مشخص شدند که در رده سنی 50-41 سال تیم کردستان در رشته تیمی زورخانه ای، شهریار کردی (کردستان) در بخش میانداری و بیانات معنوی، محمد رضا غریبی (کردستان) در بخش سنگ شهریار کردی (کردستان) در بخش کباده توانستند حریفان خود را پشت سر بگذارند و تندیس بلورین جشنواره شوم پیشکسوتان را از آن خود کردند.

گفتنی است، در همان رده سنی 50-41 سال استان البرز در رشته ی تیمی زورخانه ای علیرضا زنگنه (کرمانشاه) در بخش میانداری علی یحیایی (تهران) در بخش سنگ، تیم کردستان در بخش چرخ و کباده علی یحیایی مفتخر به کسب دیپلم افتخار سومین جشنواره پیشکسوتان شدند.

لازم به ذکر است، پیشکسوتان 60-51 سال نیز در رشته تیمی زورخانه ای از استان کرمانشاه در بخش میانداری سید مرتضی زینال صفت (کرمانشاه) در بخش سنگ مجتبی خطیبی (کرمانشاه) و در بخش چرخ تیم کرمانشاه موفق به کسب تندیس بلورین گردیدند.

در پایان در رده سنی 60-51 سال دیپلم افتخار بخش سنگ اسماعیل سلحشور (البرز)، بخش کباده اسماعیل سلحشور (البرز) و علی عباس محمدی (همدان) تعلق گرفت.

در رده سنی 70-61 سال و بخش تیمی زورخانه ای کرمانشاه تندیس بلورین، در بخش میانداری کرمانشاه دیپلم افتخار، در بخش میل بازی همدان دیپلم افتخار و در بخش کباده کرمانشاه دیپلم افتخار کسب کردند.

گزارشی از ایمان مهدوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار