سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: مصدومیت جزیی از وزنه بردارای است و رضا زاده هم به این دلیل به المپیک پکن نرفت.

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بهداد سلیمی نجیب اول کسب مدال طلای المپیک  لندن با درد شدید در اردوی بجنود به کار خود ادامه می دهد که این درد از قبل درزانوی سلیمی وجود داشت و با فشار زیاد در اردوی بجنود این درد تشدید شد که این فشار تمرینات وجود دارد که این تمرینات سنگین برای سلیمی اتخاذ شده است .

وی ادامه داد: با مراعات و تمرینات شبک شرایط را برای سلیمی و جلوی می بریم که زانوی سلیمی از این وخیم تر نشود.

 باقری در مورد اظهارات رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد مصدومیت سلیمی گفت: حسین رضا زاده خودش به عنوان یک فرد با تجربه به این مسائل و مشکلات آگاه است و خواسته نگرانی مردم بیش ازاین نشود ولی سلیمی  مصدوم است و هدف فدراسیون و کادر فنی  تیم ملی رساندن سلیمی به المپیک 2012 لندن است.

وی ادامه داد: اگر خاطر ورزش دوستان باشد حسین رضا زاده به خاطر مصدومیت در المپیک 2008 پکن حاضر نشد و مصدو میت در رشته سنگین وزنه برداری چیز طبیعی و عادی است.

 باقری تاکید کرد: برای رساندن بهداد سلیمی به المپیک 2012 لندن توانستیم تا حدی در د زانوی بهداد را کنترل کنیم و تا حدود زیادی موفق به این کار شده ایم و وضعیت هم اکنون برای سلیمی امیدوار کننده است.

وی درمورد فشار تمرینات اردوی بجنود گفت: تا آخر هفته اگر اتفاق خاصی برای ملی پوشان پیش نیاید این فشار تمرینات ادامه خواهد داشت تا نفرات به حد ایده آل برسند.

باقری در مورد انتخاب نفرات اعزامی به المپیک خاطر نشان کرد: اردوی بجنود آخرین اردوی تدارکاتی برای هر چه بهتر شدن آمادگی نفرات تیم ملی وزنه برداری است 6 نفر اعزامی به رقابت های المپیک 2012 لندن در اواخر اردو مشخص خواهند شد که زمان این انتخاب 8 تیر ماه خواهد بود و درتهران و کمپ تیم ملی از لحاظ روحی و روانی وزنه برداران را برای المپیک آماده می کنیم.

 وی ادامه داد: مصدومیت جزیی از وزنه برداران است ولی باتمرینات خوب در آخر اردوی بجنود 6 وزنه بردار آماده را برای المپیک داشته باشیم.

باقری در پایان گفت: زرین گل نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری برای برپایی اردوی مختلف تیم ملی زحمات زیادی کشیدند که حمایت های این فرد برای نفرات تیم ملی بی شمار می باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار