نمایش "اسکلیگ و بچه‌های پرواز" تازه‌ترین اثر محمد عاقبتی روز گذشته میزبان حمید سمندریان و هما روستا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران محمد عاقبتی در پایان این نمایش اجرا را به استاد سمندریان تقدیم کرد و گفت: «به احترام سرخوشی، نشاط و کودکی همیشگی که در استاد حمید سمندریان سراغ داشتم اجرای امشب این نمایش را تقدیم ایشان می‌کنیم.»
هما روستا هم این نمایش را تحسین کرد و افزود: «نمایش اسکلیگ و بچه‌های پرواز برای هر قشری می‌تواند باشد، ضمن اینکه پر است از زندگی، وهم و خیال و در عین حال شادی کودکانه».
پیش از این هم هنرمندان دیگری چون داوود رشیدی، بهروز غریپ‌پور، مرضیه برومند، آتیلا پسیانی، فاطمه نقوی، هنگامه قاضیانی، پانته‌آ بهرام، امیر اثباتی، آتوسا قلمفرسایی، ستاره پسیانی، صابر ابر، نازگل نادریان، الهام پاوه‌نژاد و شبنم مقدمی، سعید چنگیزیان، مهدی خاتمی، منوچهر اکبرلو، حسن صادقی‌حسین، آروند دشت‌آرای، رضا حداد،‌ حسین کیانی، رویا میرعلمی، علیرضا محمدی، مصطفی احمدی، امیررضا کوهستانی، مهین صدری و... به تماشای این نمایش نشستند.
این نمایش برداشتی آزاد از رمان «اسکیلگ و بچه های پرواز» اثر دیوید آلموند است که به کارگردانی محمد عاقبتی و نویسندگی مهدی کوشکی در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان برای تهیه و رزرو بلیت نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» می‌توانند به سایت اینترنتی سی‌گذر (www.sigozar.com) یا دل پخش، پرداسیستم، بتهوون، کافه کهن، دنیا، دارینوش، پرشیا، سیاه و سفید و گیشه تالار وحدت مراجعه کنند. اولویت برای فروش بلیت با کسانی است که به سایت سی‌گذر مراجعه کرده‌اند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مایکل مثل همه پسر بچه‌های دیگر است اما مشکل او موجودی است که زیر کتش پنهان کرده است چیزی شبیه دو تا بال.»
پیش از این، نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» در بخش ویژه نوزدهمین فستیوال بین المللی کودک و نوجوان همدان اجرا شده که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
نویسنده: مهدی کوشکی، کارگردان: محمد عاقبتی، بازیگران: لیلی رشیدی، هوتن شکیبا، خسرو پسیانی (با سپاس از آنالی شکوری)،  مشاور کارگردان: سینا بانکی، برتیبا عاقبتی. طراح لباس: گلناز گلشن، آهنگساز: بامداد افشار، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح تصاویر: حسین ذوقی، طراح گرافیک: صالح تسبیحی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی شاه‌حسینی، دستیار کارگردان و هماهنگی اجرا: ملینا قدیمی، منشی صحنه: پانیذ اقتصاد، مدیر صحنه: احسان گودرزی، عکاس: نفیسه مشعشع، احسان مطوری و روابط عمومی: شهاب عباسیان./م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار