نایب رئیس فدراسیون شمشیر بازی کشورمان گفت: فدراسیون شمشیر بازی قصد دارد تا با جوان گرایی در این رشته ورزشی در آینده حرفهای زیادی برای بیان کردن داشته باشد.

انوش جهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قهرمانی شمشیر بازان زیر 23 سال ایران رد مسابقات آسیایی ثمره یک برنامه ریزی بلند مدت توسط فدراسیون شمشیر بازی بوده که در حال حاضر نتیجه آن را مشاهده می کنیم و هدف ما جوان گرایی در این رشته ورزشی است تا بتوانیم در سالهای آتی شمشیر بازان المپیکی بیشتری داشته باشیم و خوشحالیم که در اسلحه سابر و اپه توانستیم قهرمان تیراندازی را از آن خود کنیم.

*محمد رهبری: بالاخره حاصل یک سال تلاش خود را دیدم 

دارنده مدال طلای اسلحه سابر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: احساس خوبی دارم که توانستم در این مسابقات نتیجه زحمات خود را در اردوی یک ساله ببینم و حاضر نیستم که مدال طلای خود را با هیچ چیز در این دنیا عوض کنم.

*محمد فتوحی: مدال طلای خود را با یک مدال بهتر عوض می کنم

دارنده مدل طلای انفرادی و تیمی اسلحه سابر تصریح کرد: بسیار مسرورم از اینکه توانستم مدال طلای مسابقات انفرادی در اسلحه سابر را برای اولین بار به دست آورم و همیشه آرزو داشتم که بتوانم کاری انجام دهم تا پرچم کشور جمهوری اسلامی ایران بالاتر از پرچم سایر کشورها به اهتزاز درآید و این مدال را فقط و فقط با یک مدال بهتر مثل المپیک عوض می کنم.

*محمد اسماعیلی: مقابل کشور های صاحب سبک قدرتمند ظاهر شدیم

محمد اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: مبارزه با تیم هایی مثل ژاپن-کره و چین که از جمله کشورهای صاحب سبک در ورزش شمشیر بازی هستند بسیار سخت و طاقت فرسا است و خوشحالیم که در برابر چشم های حیرت زده مسئولان برگزاری مسابقات پرچم کشور ایران به اهتزار درآمد و توانستیم به مدال طلای تیمی اسلحه اپه دست پیدا کنیم.

*محمد علی کیهانی: برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی ایران طلایی شدیم

دارنده مدال طلای تیمی اسلحه اپه افزود: خیلی خرسندیم از اینکه برای اولین بار پس از انقلاب جمهوری اسلامی ایران به مدال طلای اسلحه اپه دست پیدا کردیم و این نشان می دهد که به شمشیر بازی بیش از پیش توجه می شود و پیشرفت های قابل توجهی را در این مسیر تاکنون داشته ایم.

*سامان آزادیان:  بهترین احساس را در زمان اجرای سرود ملی ایران داشتم

دارنده مدال طلای تیمی اسلحه اپه اشاره کرد: تیم ملی کره یکی از حریفان قدر برای هر تیمی در رشته ورزشی شمشیر بازی است که همواره در رده اول و یا دوم مسابقات قرار داشته اما ما توانستیم با غلبه بر این حریف قدرتمند سرود کشور جمهوری اسلامی ایران را در سالن مسابقات طنین انداز کنیم و بهترین احساس من پس از تصاحب مدال طلا شنیدن سرود ملی ایران بود./مح

برچسب ها: جهانی ، شمشیربازی ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.