لاسجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کارشکنی های غرب در آستانه مذاکرات مسکو/افکارعمومی بازیچه فرافکنی های غرب قرار نگیرد

يك كارشناس مسايل سياست خارجي گفت: رسانه‌ هاي غربي سعی دارند با هیاهوی تبلیغاتی و فرافکنی در آستانه مذاکرات مسکو ،افکار عمومی رانسبت به برنامه صلح آمیز هسته ای ایران منحرف سازند.

حسن لاسجردي در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به كارشكني های رسانه‌هاي غربي در آستانه مذاكرات مسكو، گفت: رسانه‌هاي غربي سعي دارند تا با ادعا ها و هياهو هاي تبليغاتي فضاي سالم مذاكرات مسكو را تحت الشعاع خود قرار داده و افکار عومی را نسبت به برنامه صلح آمیز هسته ایران منحرف سازند.

وي ادامه داد: غرب همواره در استانه مذاكرات سعي داشته با جنجال های رسانه ای شرايط را به گونه‌اي پيش ببرد كه كمترين هزينه را براي بدست آوردن بيشترين منفعت براي خود فراهم سازد.

اين محقق و كارشناس مسائل سياست خارجي در پاسخ به اين سوال که آيا درخواست آژانس براي بازديد از سايت پارچين در دستور كار و چارچوب همكاري ايران با آژانس بین المللی قرار دارد يا خير، تصريح كرد: براساس مقررات آژانس بين‌‌المللي انرژي اتمي،‌بازرسان آژانس مسول نظارت، ارزيابي، ارائه گزارش و بازديد از مراكز هسته‌اي هستند كه كشورهاي عضو این امکان را در اختيارشان قرار داده به همين دليل نظارت و بررسی ازمراكز نظامي و غيرهسته‌اي در مسئوليت آژانس نيست.

لاسجردي با اشاره  به روند کلی مذاکرات از ابتدا تا کنون افزود: زياده‌خواهي و قرار دادن پيش شرطي كه مذاكرات را بن بست مواجه سازد نشانگر لابی گری های رژیم غاصب صهیونیستی و تاثیر ان در روند کلی مذاکرات است.

این کارشناس مسایل سیاست خارجی در پايان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ايران با تكيه بر اقتدار و منطق مواضع خود را اعلام کرده و برنامه‌هاي خود را دنبال خواهد کرد و قطعا جامعه جهاني نيز بر اقدامات شوم غرب واقف بوده و بازیچه فرافکنی های رسانه های غربی قرار نخواهد گرفت./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار