پنجمین کنفرانس بین المللی و جشنواره نظام اداری الکترونیکی، به همت دانشگاه صنعتی امیر کبیر و مرکز همایش های طلاپکو 27 تا 29 تیر ماه جاری در تهران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران،  مصطفی بهمن آبادی دبیر کنفرانس با بیان اینکه این کنفرانس با حمایت نهادها، وزارتخانه ها سازمان ها و استانداری ها و همچنین با حضور اساتید داخلی و اساتید رسمی شرکت مایکرو سافت برگزار می شود اظهار داشت: در این کنفرانس که با حمایت و حضور فعال بیش از 15 استانداری برگزار می شود جدیدترین فناوری ها در زمینه سیستم های اتوماسیون اداری مورد بحث و تبادل نظر علمی قرار خواهند گرفت.
 وی افزود: در یک پنل  تخصصی با همکاری پژوهشکده امنیت فناوری اطلاعات دانشگاه امیرکبیر و سازمان پدافند غیر عامل راهکارهای امنیت مورد بحث قرار خواهد گرفت.
دبیر کنفرانس در خصوص محور های مقالات کنفرانس اذعان داشت: این محورها شامل مدیریت فرآیندهای سازمانی،  هوش سازمانی ، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت محتوای سازمانی، دور کاری بر بستر فناوری اطلاعات و نظام اداری است.
گفتنی است، مخاطبان این کنفرانس مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و روابط عمومی وزارتخانه های سازمان ها و دستگاه های اجرایی هستند و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی از مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه امیرکبیر  اعطا می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می تواانند به سایت www.oas.ir  مراجعه کنند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار