مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از حضور موفق این سازمان در نمایشگاه معرفی توانمندیهای استان در پاکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی،محمدحسن بناءرضوی با بیان این مطلب افزود: به منظور ایجاد همکاری بیشتر با کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی پاکستان و در راستای ارائه توانمندی های بالفعل و بالقوه موجود در عرصه های مختلف صادراتی، فنی، مهندسی، گردشگری، عمران و توسعه، خدماتی، تولیدی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم.
وی گفت: ویژگی های خاص جغرافیایی، مذهبی و فرهنگی دو کشور، ضرورت گسترش همکاری در زمینه های مختلف را دو چندان می کند.
محمدحسن بناءرضوی کشور پاکستان را پس از چین دارای رتبه دوم نرخ رشد اقتصادی جهان دانست و افزود: حجم مبادلات دو کشور ایران و پاکستان بیش از 873 میلیون دلار بوده و صادرات غیرنفتی ایران به این کشور بیش از 513 میلیون دلار است که خراسان رضوی صادر کننده بخش قابل توجهی از آن محسوب می شود.
وی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی نیز بر اساس رسالت خود که سازمانی اقتصادی محسوب می شود طی سال های گذشته همکاری های گوناگونی را با فعالان اقتصادی پاکستانی داشته و همچنان در دستورکار دارد.
بناءرضوی افزود: مطرح ترین این پروژه ها، ایجادکشتارگاه صنعتی دام توسط متخصصین مشهدی در شهر لاهور پاکستان است که سرمایه گذاری و راهبری فنی این کشتارگاه توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد به عنوان یکی از واحدهای زیر مجموعه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در حال اجرا است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.