(ع.ب) كه به عنوان مطلع در جايگاه حاضر شد، گفت: حلقه مفقوده اي در شرکت بيمه ايران با آقاي (ج الف) در ارتباط بود كه در اين پرونده وجود ندارد و جايگاه آن مشخص نيست.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران؛‌ در هفتمين جلسه اختلاس بيمه، (ع ب) که مديرعامل شرکت سرمايه گذاري بيمه ايران است به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شد و در خصوص نحوه عضويت متهم (ي د) به هيئت مديره شرکت بيمه ايران توضيحاتي را در دادگاه ارائه داد.
(ع.ب) گفت: اظهاراتم را در مرحله بازجويي تأييد مي کنم چرا که من فرآيند کار بيمه ايران را توضيح دادم اما حلقه مفقوده اي در تصميم گيري هاي بيمه ايران وجود دارد و اين حلقه مفقوده هم فرد تصميم گيرنده شرکت سهامي بيمه ايران است.

وي ادامه داد: آقاي (ج.الف) در تماس تلفني به من اعلام کرد که بايد آقاي (ي.د) در هيئت مديريه جايگزين آقاي (ر )شود.

مديرعامل شرکت بيمه ايران ادامه داد: حلقه مفقوده اي که در شرکت بيمه ايران با آقاي (ج الف) در ارتباط بود در اين پرونده وجود ندارد و جايگاه آن نيز مشخص نيست.

آقاي (ع ب) ادامه داد: آقاي (ر) نفر پنجم هيئت مديره بود و آقاي (ي د) اصلا در عضويت در هيئت مديره مطرح نبود اما آقاي (ج الف) طي يک تماس تلفني به من گفت که بايد آقاي (ي د) در هيئت مديره جايگزين آقاي (ر) شود و من نيز به رئيس مجمع شرکت سهامي بيمه ايران زنگ زدم و موضوع  را از وي پيگير شدم.

اين مطلع تصريح کرد: در تماسي که با رئيس مجمع شرکت سهامي بيمه ايران داشتم وي اظهارات آقاي (ج الف) را تأييد کرد و به من گفت که بايد صورت جلسه مجمع تغيير کند.

قاضي مديرخراساني از اين مطلع پرسيد: که آيا آقاي (ج الف) در تماس تلفني خود با شما به حالت دستوري صحبت مي کرد؟  آقاي (ع ب) در پاسخ به قاضي گفت: نه،  به من دستوري ندارد ولي اين مسئله را اعلام کرد.

قاضي از اين مطلع پرسيد: که آيا براي شما عجيب نبود که آقاي(ج الف) در بيمه ايران سمتي ندارد چگونه چنين مسائلي را با شما مطرح مي کند و خواستار جابجايي در هيئت مديره مي شود. (ع ب) پاسخ داد:  نبايد اين را از من سوال کنيد،  بلکه از افرادي بپرسيد که در رأس شرکت سهامي بيمه ايران هستند.

/ش4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار