دبیر کل کانون هابیلیان گفت: دو گردان 400 نفره از گروهک تروریستی منافقین در یوریه برای انجام عملیات های تروریستی آماده باش هستند.

محمد جواد هاشمي نژاد در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به توقف در ادامه روند انتقال اعضاي باقي مانده  پادگان اشرف به كمپ ليبرتي گفت: بعد از سقوط ديكتاتور سابق عراق، گروهك تروريستي منافقين تلاش كرد تا به كمك آمريكايي ها و هم راستا با سياست آنها شرايط حاكم بر كشور عراق را بي ثبات كرده و در مواقعي كه لازم بود با عمليات هاي تروريستي شرايط این کشور را بر هم مي زد.

وي ادامه داد: بعد از خروج نيروهاي نظامي آمريكا از خاك عراق فشار افكار عمومي براي اخراج اعضاي گروهك تروريستي منافقين بيشتر شد و تلاش ملت و دولت عراق منجر به اين شد كه سازمان هاي بين المللي براي اخراج اعضاي اين گروهك تروريستي وارد عمل شوند اما سركردگان اين گروهك تروريستي سعي كردند تا از طريق كارشكني ها اين روند را به تعويق بياندازند و بهانه تراشي ها بسياري را انجام دادند كه همچنان نيز ادامه دارد.

هاشمي نژاد تاكيد كرد: در مراحل پنج گانه  انتقال اعضاي گروهك تروريستي منافقين از پادگان اشرف به كمپ ليبرتي حدود 2000 نفر منتقل شدند، اما در حال حاضر تلاش مي كنند تا با بهانه هايي دروغين افراد باقي مانده را در پادگان اشرف نگه داشته چرا كه پادگان مخوف اشرف منبعي از جنايات اين گروهك تروريستي بوده و سركردگان منافقين تلاش مي كنند اين منابع منهدم شده و يا با مقاومت در برابر ادامه روند اخراج، از افشاي جنايات خود جلوگيري كنند.

دبير كل كانون هابیليان افزود: روند اخراج اعضاي باقي مانده گروهك تروريستي منافقين به دليل كارشكني های سركردگان اين گروهك تروريستي فعلا متوقف شده اما گزارش ها حاكي از آن است كه در آينده اي نزديك گروه بعدي به كمپ ليبرتي منتقل خواهند شد.

هاشمي نژاد با اشاره به نحوه به كار گيري گروهك تروريستي منافقين در اوضاع سوريه اظهار كرد: آمريكایي ها كاركرد گروهك تروريستي منافقين را در عراق براي ايجاد اغتشاش، تفرقه، عملیات تروريستي و ايجاد جنگ هاي داخلي آزمودند و اكنون مي خواهند همين كاركرد را در سوريه عملي كنند.

وي در پایان خاطر نشان کرد : گروهك تروريستي منافقين به صورت گسترده در شبكه هاي تبليغاتي خود به موضوع سوريه مي پردازند و اخيرا هم بنا بر گفته يكي از اعضا جدا شده گروهك تروريستي منافقين دو گردان به تعداد 400 نفر براي ايجاد تفرقه و عمليات تروريستي در جامعه سوريه اختصاص داده شده و اين ها نشانگر اين است آنچه كه در سوريه مي گذرد تروريسم آشكار و وارداتي است./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار