مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب باتكيه بر دين و عقلانيت به مديريت فتنه 88 پرداختند، تشكل‌هاي دانشجويي نيز به عنوان بازوي رهبري مسائل را رصد مي کنند.

محمد حسين پركره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخن مقام معظم رهبري خطاب به بسيج دانشجويي كه فرمودند: "شما افسران جنگ نرم هستيد" گفت: نقش بسيج در كنترل و خنثي كردن فتنه بعد از انتخابات88 بي بديل بوده و جوانان مومن بار ديگر هوشياري و ولايت مداري خود را ثابت كردند.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري با توجه به اينكه فتنه يك سابقه طولاني دارد، نظير تهاجم فرهنگي، شبيه خون فرهنگي، ناتوي فرهنگي و در سال 88 جنگ نرم كه با غفلت مسئولين موجب فتنه 88 شد.

پر كره با بيان اينکه بصيرت تشكل هاي دانشجويي به عنوان "عماران رهبري"، شفاف سازي در سطح جامعه بود، تصريح کرد: بسيج دانشجويي با به وجود آوردن فضاي آگاهي توانستند دانشجوياني را که تحت تاثير بعضي عوامل خارجي منحرف که در دانشگاه فعاليت مي کردند، بر مسئله تسلط پيدا کرده و آن را تا حدودي در دانشگاه ها مهار کنند.
 
مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات با تاکيد بر اينکه دانشجويان آگاه با حضور علمي در فضاي سايبري از نفوذ و تاثير افکار معاند جلوگيري خواهند کرد،‌ خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب با بهره گيري از سبكي جامع و پويا با تكيه بر دين و عقلانيت به مديريت فتنه پرداختند، تشكل هاي دانشجويي نيز به عنوان بازوي رهبري در صحنه حاضرند و هوشيارانه مسائل را رصد مي کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار