داستان بلند "سرگذشت ملال انگیز" اثر آنتون چخوف را شنبه 20 خرداد، ساعت 23:30 از برنامه کتاب شب بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حکیم معانی سردبیر از پخش اثر آنتون چخوف در برنامه کتاب شب خبر داد و افزود: برنامه کتاب شب با روایت داستان " سرگذشت ملال انگیز" از شنبه شب 20 خرداد، به مدت یک هفته از ساعت 23:30 تا 24 پخش می شود. جمعه ها نیز داستان خوانده شده مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. این هفته داستان بلند سرگذشت ملال انگیز اثر آنتون چخوف به ترجمه عبدالحسین شریفیان روایت خواهد شد.

آنتون پاولوویچ چخوف یکی از مشهورترین نویسندگان قرن نوزدهم روسیه و وارث شایستۀ نویسندگان بزرگ است. او که پس از همۀ نویسندگان بزرگ عصر طلایی پا به عرصۀ ادبیات نهاد، تجارب غنی هنرمندان بزرگ این دوره را نیز به دوش کشید. شخصیتهاي آثار چخوف افراد عادي و معمولی جامعه اند و درباره مسائل و مشکلات روزمره زندگی و حوادث معمولی پیرامون خود صحبت می کنند.

قهرمان اصلی داستان درباره پزشک و پروفسور 62 ساله ای است که دانشمندان برجسته و مشهور روسیه او را می شناسند و با او ارتباط دارند. او کسی است که در رشتۀ خود، به بالاترین مرتبه رسیده است. در حال حاضر هم شاگردان و پیروان زیادي را در اطراف خود جمع کرده است اما در این میان درگیر ماجراهای گوناگونی می شود که ...

کتاب شب با همكاری محمود احمدی تهیه کننده، بهروز رضوی گوینده، احسان پویا کارشناس و منتقد، معصومه خادم‌نیا، محمدرضا گودرزی و مریم نیک‌رو نویسنده از شبکه رادیویی تهران روایت می شود.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به 30000955 و با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند رمان‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار