معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر اطلاعات و فناوری کشور گفت: توسعه ارتباطات و فنآوری اطلاعات برنامه مهم و جدی دولت دهم، برنامه پنجم توسعه و افق 1404 است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج غریب‌رضا در آیین آغاز به کار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه باید تمام ارتباطات در دولت با هم و ارتباط آنها با مردم سیستمی شود.
  وی اظهار داشت: برای تحقق برنامه‌های دولت در بخش ارتباطات و فنآوری اطلاعات در برنامه‌ 5 ساله پنجم توسعه 5/4 میلیارد دلار باید دولت سرمایه گذاری کند و حداقل 60درصد خانوارها باید برخوردار از خدمات سیستمی شوند.
   غریب‌رضا، تاسیس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌های کشور را به منظور هماهنگی دستگاه‌های اجرائی و مرتبط برای شتاب بخشیدن، عملیاتی و کاربردی کردن برنامه‌ها و اهداف دولت در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد.
  وی شتاب بخشیدن به افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه و ثابت، خدمات اینترنتی، دفاتر ict روستائی،پهنای باند و توسعه اینترنت پر سرعت، توسعه شبکه دولت و ارتباط آن با مردم، سیستمی کردن همه فعالیت‌ها را از دیگر برنامه‌های و اهداف حوزه فناوری برشمرد. /ب

برچسب ها: دولت ، توسعه ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.