نیك عزیز رهبر معنوی حزب اسلامی مالزی با اشاره به دشمنی و كینه دیرینه مقامات آمریكا با جهان اسلام، گفت: تمجدید مقامات آمریكا از كشوری اسلامی مایه شرمساری آن كشور است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از استار ، نیك عزیز رهبر معنوی حزب اسلامی مالزی  تمجید و ستایش سناتورهای آمریكایی كه هفته پیش به این كشور سفر كرده بودند را برای مسلمانان در هر كشور اسلامی از جمله مالزی شرم آور دانست.

نیك عزیز خاطرنشان كرد: دشمنی آمریكا با مسلمانان امری كاملا اثبات شده است و اظهارت مك كین نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیشین آمریكا و لیبرمن كه برای پست معاونت ریاست جمهوری تلاش می كرد، در تمجید از مالزی، مانند گرگی است كه یك گله گوسفند را دنبال می كند.

وی افزود: كاملا روشن است كه آمریكا برای مدت طولانی دشمن مسلمانان بوده است و هنگامی كه این مقامات آمریكایی از مالزی تمجید می كنند، جای تعجب دارد.

جان مك كین نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 و لیبرمن اولین یهودی كه برای معاونت ریاست جمهوری آمریكا نامزد شده بود در سفر هفته گذشته خود به مالزی كه به منظور شركت در كنفرانس سرمایه گذاری انجام شده بود، اصلاحات نجیب تون رزاق نخست مالزی را مورد ستایش قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار