آغاز صدا گذاري سريال" دختران حوا"

تدوین و ساخت موسیقی سریال" دختران حوا " به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به اتمام رسيد وصداگذاري آن اغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، عزیز علیزاده، تهیه‌کننده سریال " دختران حوا" با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه كار تدوين و ساخت موسيقي اين سريال تمام و اكنون مرحله  صدا گذاري اين مجموعه آغاز شده است.
بنا بر اين گزارش ، داستان سریال " دختران حوا" درباره زنی به  نام ثریا است که در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته و از شیوا مددکار زندان کمک می‌طلبد. در این راه شیوا برای پی بردن  به این راز درگیر ماجرا های مختلف می‌شود.
همچنین این سریال به داستان زندگی  سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ‌های متفاوت زندگی می‌کنند، اشاره و آن را به تصویر می‌کشد.
این مجموعه در 34 قسمت 35دقیقه ای تهيه می‌شود ،در این سریال یکتا ناصر در نقش  شیوا، پوریا پورسرخ در نقش بهزاد، امیر حسین رستمی در نقش مسعود آزاد، نیما شاهرخ شاهی در نقش کامران، گوهر خیراندیش در نقش ثریا، ایرج راد در نقش دکتر شمس و... بازی می‌کنند.
نگارش فیلمنامه این اثر بر اساس طرحی از زاهیار سعدوندیان به اتمام رسیده است. تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده علی اکبر جناغی و عزیز علیزاده است و  کارگردانی آن را حسین سهیلی‌زاده به عهده دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار