امام جمعه موقت یاسوج گفت: تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از فرامین راهگشای معظم له یكی از مهمترین راه های مقابله با دشمنان لجوج، عنود، كینه توز و خیره سر نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، حجت الاسلام سید 'علی صالح موسوی اعظم' روز گذشته در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: ایران اسلامی دشمنان متعددی دارد كه از اوایل پیروزی انقلاب تاكنون برای ضربه زدن به نظام از هیچ تلاشی دریغ نكرده اند و در آینده نیز لحظه ای دست از تلاش برنخواهند داشت.
وی بیان كرد: به كوری چشم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و برخلاف میل باطنی آنان كشور و ملت ایران روز به روز در ابعاد مختلف پیشرفت می كنند و پله های ترقی را یكی پس از دیگری می پیمایند.
موسوی اعظم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوایل پیروزی انقلاب تاكنون خدمات ارزنده ای را در تمام عرصه ها به آحاد مختلف ملت ایران ارائه كرده است.
وی عنوان كرد: ملت ایران می بایست با تمام وجود قدردان خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
موسوی اعظم ابراز داشت: چنانچه ملت ایران پیشرفت های كنونی كشور و عزت، اقتدار و سربلندی آن در مجامع بین المللی را با دوران قبل از انقلاب مقایسه كنند بیش از پیش به ارزش والای خدمات ارزنده نظام پی خواهند برد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.