امام جمعه گچساران گفت: عمل حساب شده دشمنان نظام و انقلاب و عمل ناآگاهانه برخی عوامل فرهنگی خودی در داخل كشور موجب رواج بدحجابی در گوشه و كنار جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، حجت الاسلام سید 'فرج الله موسوی' در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: پدیده ناپسند بدحجابی و بی حجابی سرمایه و حربه استكبار جهانی و كشورهای غربی است كه با ترفندهای مختلف در فرهنگ غنی ایران رخنه می كنند.
وی رعایت اعتدال در برخورد با افراد معدود بدحجاب جامعه را رمز موفقیت در ریشه كن كردن این سوغات غرب دانست و بیان كرد: افراط و تفریط در این راستا موجب بروز مشكلاتی خواهد شد.
موسوی تهاجم فرهنگی و نزدیك شدن خاكریز فرهنگی دشمن به مرز و بوم ایران را نشان دهنده توسعه بدحجابی در جامعه اعلام كرد و اظهار داشت: به لطف الهی تمدن كهن و اسلام ناب محمدی (ص) در ایران اكثریت ملت این سرزمین را به طور ذاتی به پوشش اسلامی و رعایت حجاب و عفاف وادار كرده است.
وی دلیل اصلی بدحجابی برخی افراد در جامعه را سستی در فریضه امر به معروف و نهی از منكر و ضعف در كار برخی از مسوولان فرهنگی دانست و عنوان كرد: چنانچه تمام اقشار جامعه به فرد بدحجاب با بی اعتنایی و به عنوان فرد بی ارزش نگاه كنند بدحجاب نیز به رفتار ناشایسته خود پی خواهد برد.
موسوی ابراز داشت: رواج پدیده بدحجابی در سرزمین اسلامی موجب كاهش بركات روزی و نعمت های الهی، افزایش مرگ و میر جوانان، ضعف در ایمان مومنان، سست شدن بنیه خانواده ها و كاهش امنیت زنان در جامعه خواهد شد.
وی افزود: مسوولان فرهنگی كشور می بایست به طور هماهنگ فرامین مقام معظم رهبری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی را اجرا كنند تا عنصر ارزشمند حجاب و عفاف به طور كامل در جامعه نهادینه و رعایت شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.